کانون دانش (مرکز مطالعات و پروژه های دانشجویی)

کانون دانش (مرکز مطالعات و پروژه های دانشجویی)
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود نقشه کامل موزه همراه با رندر تری دی مکس

دانلود پاورپوینت (Powerpoint.Ppt) بهداشت روستا

بررسی افسردگی بین افراد مبتلا به چاقی و بهنجار | کانون دانش

بررسی رابطه هوش هیجانی با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی

چه خطراتی افراد مبتلا به اینترنت را تهدید می‌کند؟

بررسی نرخ شیوع اعتیاد به اینترنت در دختران و پسران دانشجو

اعتیاد به اینترنت در نوجوانان نشانه افسردگی است

دانلود پاورپوینت سرطان معده + پمفلت

جنبه‌های بالینی COPD

تظاهرات بالینی

تشخیص و مونیتورینگ

تست‌های عملکرد ریوی (PFT)

تاریخچه طبیعی COPD

اپیدمیولوژی COPD و عوامل زمینه‌ساز

سوء رفتار در خانواده

سوء رفتار با کودکان

سوء رفتار با زنان

دانلود پاورپوینت درس بهداشت جامعه ۲ – سوء رفتار در خانواده

تعریف سوء رفتار

عوامل و راههای تشخیص عفونت خون

علائم

عفونت خون یا سپسیس (Sepsis) چیست؟

دانلود پمفلت (بروشور) سپسیس – sepsis

افراد در معرض خطر عفونت خون

Sepsis

عوامل خطرزایCOPD کدام‌اند؟

دانلود پمفلت (بروشور) COPD

پاورپوینت سرطان حنجره

(Laryngeal cancer)

دانلود نقشه کامل موزه مردم شناسی + رندر ۳D Max

پیوندهای روزانه

نام محصول: تجربه آموزشی (ویژه ارتقاء رتبه شغلی عالی)
دسته: علوم پایه / کارآموزی
فرمت: ورد (woed.doc) 
تعداد صفحات: ۴۸
قیمت محصول: ۱۲۵۰۰ تومان
توضیحات بیشتر: بدون نیاز به ویرایش مجدد

برای دانلود این پایان نامه به سایت کانون دانش مراجعه کنید یا از لینک زیر استفاده کنید

فهرست مطالب:

عنوان مستندات تجربیات مدون: تجربیات آموزشی دفترداری (معاون اجرایی)
مقدمه
ارزیابی عمومی
روش انجام کار
عناوین تجارب
تبیین تجارب
عوامل موفقیت یا عدم موفقیت تجارب حاصله ناشی از انجام امور محوله
اقدامات خاص
بیان نکات ویژه و کلیدی
ارائه برنامه و پیشنهادات

مقدمه

هدف و رسالت تعلیم و تربیت انسان‌سازی است باید دید که این وظیفه را چه نهادها و افرادی به‌عهده دارند. البته انسان آموختن را از هنگام تولد آغاز می‌کند و در طول زندگی آن را ادامه می‌دهد. بخشی از آموختنی‌ها به‌صورت غیر عمدی و یا تصادفی در خانواده و جامعه صورت می‌گیرد و بخش دیگر به نهادها و موسسات رسمی‌از قبیل مدرسه و انجمن‌ها سپرده می‌شود در این میان مدرسه بیشترین سهم را بر عهده دارد و سرانجام این مسئولیت خطیر به عهده معلمین واگذار می‌گردد و آن‌ها هستند که باید بتوانند دانش‌آموزان را به درستی تربیت کنند و آنان را برای کار و شرکت در اجتماع آماده سازند. مدرسه محلی است که کودکان نیازهای دانشی و اطلاعاتی خود را از افرادی مجرب و صاحب دانش و آشنا به اصول کلاس‌داری و تدریس می‌آموزند. و در کنار آن به ایجاد ارتباط با هم‌کلاسی‌های خود پرداخته و از این طریق به مهارت‌های اجتماعی دست پیدا می‌کنند و اعتبارورزی را می‌آموزند در مدرسه است که کودک یاد می‌گیرد اضطراب جدایی از والدین را کاهش داده و به همکاری و مشارکت و بازی‌های گروهی با دیگران تبدیل ‌سازد. مدرسه جایی است که افراد برای همکاری و یاوری و آموختن مقررات و قوانین و یادگیری استدلال و منطق و زیبایی شناختی هستی و مهارت خواندن و نوشتن و حساب کردن به آن وارد می‌شوند و طی فرآیندی نه چندان زود و برابر اصول و قواعد و جریآن‌های مشابه و مشترک علمی‌به یادگیری می‌پردازند. مدرسه به افراد احساس اعتماد به نفس داده و آن‌ها را اجتماعی بار می‌آورد و از طرفی باعث می‌شود که افراد جرات پیدا کرده و بتوانند مکنونات درونی خود را با دیگران به تبادل‌نظر بگذارند. در مدرسه است که فرد یاد می‌گیرد چگونه ساعاتی را از افراد خانواده خود دور بوده و حس استقلال طلبی و استفاده از اراده خویشتن برای مواجهه با انواع مسایل و مشکلات را تجربه کرده و از این طریق بتواند «خوداتکایی» را تمرین کرده و به دست آورد. مدرسه محلی است که کودکان نیازهای دانشی و اطلاعاتی خود را از افرادی مجرب و صاحب دانش و آشنا به اصول کلاس‌داری و تدریس می‌آموزند. و در کنار آن به ایجاد ارتباط با هم‌کلاسی‌های خود پرداخته و از این طریق به مهارت‌های اجتماعی دست پیدا می‌کنند و اعتبارورزی را می‌آموزند در مدرسه است که کودک یاد می‌گیرد اضطراب جدایی از والدین را کاهش داده و به همکاری و مشارکت و بازی‌های گروهی با دیگران تبدیل ‌سازد. مطالعات نشان داده‌اند کودکانی که در مدرسه می‌توانند با دیگران به سر برده و سازگاری پیدا کنند، در جریان تحصیلات نیز پیشرفت مناسب‌تری به دست می‌آورند بنابراین مدرسه جایی است که کودک آن را خانه دوم خود دانسته و مایل است که در آن از آرامش برخوردار باشد تا بتواند از توانایی‌ها و استعداد و قابلیت‌های خود استفاده مناسب ببرد. مدرسه جایی است که افراد برای همکاری و یاوری و آموختن مقررات و قوانین و یادگیری استدلال و منطق و زیبایی شناختی هستی و مهارت خواندن و نوشتن و حساب کردن به آن وارد می‌شوند و طی فرآیندی نه چندان زود و برابر اصول و قواعد و جریآن‌های مشابه و مشترک علمی‌به یادگیری می‌پردازند. مدرسه به افراد احساس اعتماد به نفس داده و آن‌ها را اجتماعی بار می‌آورد و از طرفی باعث می‌شود که افراد جرات پیدا کرده و بتوانند مکنونات درونی خود را با دیگران به تبادل‌نظر بگذارند. 

۹۵/۱۰/۱۷
کانون دانش