کانون دانش (مرکز مطالعات و پروژه های دانشجویی)

کانون دانش (مرکز مطالعات و پروژه های دانشجویی)
طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی

دانلود نقشه کامل موزه همراه با رندر تری دی مکس

دانلود پاورپوینت (Powerpoint.Ppt) بهداشت روستا

بررسی افسردگی بین افراد مبتلا به چاقی و بهنجار | کانون دانش

بررسی رابطه هوش هیجانی با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی

چه خطراتی افراد مبتلا به اینترنت را تهدید می‌کند؟

بررسی نرخ شیوع اعتیاد به اینترنت در دختران و پسران دانشجو

اعتیاد به اینترنت در نوجوانان نشانه افسردگی است

دانلود پاورپوینت سرطان معده + پمفلت

جنبه‌های بالینی COPD

تظاهرات بالینی

تشخیص و مونیتورینگ

تست‌های عملکرد ریوی (PFT)

تاریخچه طبیعی COPD

اپیدمیولوژی COPD و عوامل زمینه‌ساز

سوء رفتار در خانواده

سوء رفتار با کودکان

سوء رفتار با زنان

دانلود پاورپوینت درس بهداشت جامعه ۲ – سوء رفتار در خانواده

تعریف سوء رفتار

عوامل و راههای تشخیص عفونت خون

علائم

عفونت خون یا سپسیس (Sepsis) چیست؟

دانلود پمفلت (بروشور) سپسیس – sepsis

افراد در معرض خطر عفونت خون

Sepsis

عوامل خطرزایCOPD کدام‌اند؟

دانلود پمفلت (بروشور) COPD

پاورپوینت سرطان حنجره

(Laryngeal cancer)

دانلود نقشه کامل موزه مردم شناسی + رندر ۳D Max

پیوندهای روزانه

بررسی رابطه هوش هیجانی با سلامت روانی و پیشرفت تحصیلی

نام محصول: بررسی رابطه هوش هیجانی با سلامت روانی  و پیشرفت تحصیلی
دسته: علوم انسانی / روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت: ورد (word.doc) 
تعداد صفحات: ۹۹
قیمت محصول: ۲۵۰۰۰تومان
توضیحات بیشتر: بدون نیاز به ویرایش مجدد
 جهت دریافت درجه کارشناسی رشته روان‌شناسی عمومی

دانلود مستقیم از سایت کانون دانش


فهرست مطالب:
مقدمه 

هوش هیجانی به عنوان یک مفهوم جدید در روان‌شناسی حاصل در هم تنیدگی دو ذهن هیجانی و عقلانی است، هوش هیجانی رابطه متقابل عقل و احساس است و از آنجا که انسان‌ها به طور غالب نه عقلانی هستند و نه احساسی، لذا قابلیت فرد برای انطباق با محیط اطراف و کنار آمدن با مشکلات زندگی به کارکرد ترکیبی قابلیت‌های عاطفی و عقایی بستگی دارد. امروزه هوش هیجانی موضوع مورد بحث بسیاری از تحقیقات و پژوهش‌های مربوط به بررسی تفاوت‌های فردی شده است. توانایی پیش‌بینی موفقیت‌های زندگی و نیز نقش اساسی این سازه در اغلب اختلالات روانی می‌تواند از دلایل علاقه به مطالعه هوش هیجانی باشد. واژه هوش هیجانی نخستین بار در سال ۱۹۹۰ توسط دکتر پیتر سالوی از دانشگاه یل دکتر جان مایر از دانشگاه نیو همپشایر مطرح شده با این حال از نظر مفهومی (نه اصطلاحی) ریشه آن به هوش اجتماعی باز می‌گردد که در سال ۱۹۲۰ از سوی ثرندایک مطرح شد. هوش هیجانی ثرندایک به توانایی فهم و مدیریت مردم و عاقلانه عمل کردن در روابط انسانی اطلاق می‌شود ریشه مفهومی دیگر به اصطلاح هوش درونی فرد و هوش میان فردی گارد نو باز می‌گردد با این حال همانطور که گفته شد آنچه عمومیت یافت و ادبیات تحقیقی رواج پیدا کرد اصطلاح هوش هیجانی بود که توسط سالوی و مایر پیشنهاد گردید و در سال ۱۹۹۵ با انتشار کتاب گلمن تحت همین عنوان وجه عمومی‌تری یافت.

بیان مسأله 
اهمیت و ضرورت پژوهش 
اهداف پژوهش 
فرضیه‌های پژوهش 
تعاریف نظری و عملیاتی متغیرها 
فصل دوم: زمینه و پیشینه پژوهش
تاریخچه هوش هیجانی 
هوش هیجانی 
مفهوم هوش هیجانی از دیدگاه بار ـ ون 
خودآگاهی هیجانی 
قاطعیت 
حرمت ذات 
خودشکوفایی
استقلال 
همدلی 
روابط بین فردی 
مسئولیت‌پذیری اجتماعی 
حل مسأله 
واقعیت‌سنجی
انعطاف‌پذیری
تحمل فشار 
کنترل تکانه 
شادکامی 
خوشبختی 
کفایت هیجانی 
هوش عمومی 
تأثیر هوش هیجانی در زندگی 
هوش هیجانی و سلامت 
هوش هیجانی و موفقیت شغلی 
هوش چیست؟ 
نقش هیجان‌ها در هوش 
دو نظریه هوش هیجانی 
تنظیم و کنترل هیجانها 
تنظیم هیجان‌های خود 
کنترل سطوح برانگیختگی برای به حداکثر رساندن عملکرد 
پشتکار داشتن، به رغم دلسردی و وسوسه 
جلوگیری از واکنش‌های مخرب در مقابل تحریک 
عملکرد صحیح به رغم فشارهای وارده 
چگونه هیجان‌های خود را تنظیم کنیم؟ 
تنظیم هیجان‌های دیگران 
رابطه هوش هیجانی با هوش اجتماعی 
بهداشت روان 
توانایی لذت بردن از زندگی 
توانایی جهیدن 
تعادل 
انعطاف‌پذیری 
خودشکوفایی 
موفقیت تحصیلی 
پیشینه پژوهش 
پژوهش‌های خارج از کشور 
پژوهش‌های داخل کشور 
فصل سوم: روش پژوهش
روش پژوهش 
جامعه، نمونه و روش نمونه‌گیری 
ابزار تحقیق 
مقیاس هوش هیجانی (پرسشنامه هوش هیجانی پترایدز و فارون هام)
پرسشنامه سلامت عمومی 
عملکرد تحصیلی 
روش اجرا 
روش‌های تجزیه و تحلیل داده‌ها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل نتایج
تجزیه و تحلیل نتایج 
ویژگی‌های جمعیت‌شناختی 
یافته‌های آمار توصیفی 
یافته‌های مربوط به فرضیه‌ 
یافته‌های جانبی 
فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری
بحث و نتیجه‌گیری 
محدودیت‌های پژوهش 
پیشنهادات
 فهرست منابع